تکامل CRM - بخش اول
تکامل CRM – بخش اول

صنعت CRM یک اکوسیستم کاملاً رقابتی است که با سرعتی چشمگیر در حال رشد است. آمار نشان می دهد تعداد شرکت هایی که در سیستم های CRM سرمایه گذاری می کنند رو به رشد است. تنها در سال 2019، استفاده از CRM از %56 به %74 رسیده است. علاوه بر این، 91 درصد شرکت هایی

12 مزیت ERP
۱۲ مزیت ERP

راه حل های امروز برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که مزایای بی شماری را برای کسب و کارها به همراه دارد. در این پست از بلاگ نومانو مزایای اصلی ERP را بررسی خواهیم کرد.   1. صرفه جویی در هزینه: شاید بزرگترین مزیت سیستم های

مدیریت زمان و افزایش بهره وری
مدیریت زمان و افزایش بهره وری

کسب و کارهای کوچک و فریلنسرها برای رشد کسب و کار خود باید از زمانی که در اختیار دارند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و مهارت های مناسب مدیریت زمان می تواند به این امر کمک کند. مدیریت زمان برای شرکت های پرمشغله مهم است بنابراین آن ها می توانند همه کارهای خود را

اهمیت ERP برای کسب و کارها
اهمیت ERP برای کسب و کارها

سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) برای کسب و کارهایی که به دنبال استفاده هوشمندانه از منابع هستند تبدیل به شروط لازم شده اند. آن ها می توانند به رهبران در تخصیص مجدد سرمایه انسانی و مالی یا ایجاد فرایندهای کارآمدتر که بدون کاهش کیفیت یا عملکرد، در هزینه صرفه جویی می کنند، کمک

ERP چیست؟
ERP چیست؟

شرکت های در حال رشد در نهایت به مرحله ای می رسند که دیگر صفحات گسترده برایشان مؤثر نیست و کارایی لازم را ندارد. این همان جایی است که نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی وارد عمل می شود: سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی یا به طور مخفف ERP اطلاعات کلیدی کسب و کار

اهمیت بازخورد مشتری برای بهبود تجربه مشتری
اهمیت بازخورد مشتری برای بهبود تجربه مشتری (بخش دوم)

در بخش قبل درباره تعریف بازخورد مشتری و اهمیت آن صحبت کردیم، در ادامه درباره نحوه جمع آوری بازخورد مشتری صحبت خواهیم کرد.   چگونه می توان بازخورد مشتری را جمع آوری کرد؟ درک این نکته مهم است که جمع آوری بازخورد مشتری بخشی اساسی از رشد هر کسب و کاری است و کمک می

نحوه جمع آوری بازخورد مشتری جهت بهبود تجربه مشتری (بخش اول)
اهمیت بازخورد مشتری برای بهبود تجربه مشتری (بخش اول)

از آنجا که امروزه همه چیز حول تجربه مشتری می چرخد، کسب و کارها بیشتر روی ارائه بهترین تجربه ممکن متمرکز هستند. در طی این فرآیند، شرکت ها می آموزند که بازخورد مشتری بیش از آنچه در گذشته تصور می کردند، اهمیت دارد. به همین دلایل، آن ها تلاش زیادی را برای به دست آوردن

رضایت مشتری چیست
رضایت مشتری چیست؟

رضایت مشتری نشان می دهد که چقدر مشتریان از تعامل خود با یک شرکت و تجربه کلی خود راضی و خوشحال هستند.   رضایت مشتری به چه معناست؟ مشتریان رضایت خود از یک محصول یا خدمات را بر اساس این که آیا نیاز آن ها به راحتی تأمین می شود یا خیر ارزیابی می کنند