مدیریت زمان و اهمیت آن
مدیریت زمان و اهمیت آن

منظور از مدیریت زمان مدیریت زمان به طور مؤثر است تا زمان مناسب به فعالیت صحیح اختصاص یابد. مدیریت مؤثر زمان به افراد این امکان را می دهد تا از نظر اهمیت فعالیت ها، بازه های زمانی مشخصی را به آن ها اختصاص دهند. منظور از مدیریت زمان استفاده بهینه از زمان است زیرا زمان

CRM چیست؟
CRM چیست؟

CRM مخفف customer relationship management (مدیریت ارتباط با مشتری) است. همان طور که از نام آن مشخص است، نرم افزار CRM سیستمی برای مدیریت روابط شما با مشتریان تان است. برای بیشتر کسب و کارها، ارزشمندترین و مهمترین دارایی آن ها مشتریان شان هستند. در روزهای اولیه در بسیاری از شرکت ها، جزئیات مربوط به

نقش تکنولوژی در بهره وری
نقش تکنولوژی در مدیریت بهره وری

برای داشتن رقابت مؤثر، شرکت ها باید خلاق تر و کارآمدتر باشند و بازدهی بالاتری داشته باشند. اگر یک کارآفرین هستید، تعداد رو به رشد کارمندان دورکار، سرمایه گذاری در بهترین فناوری را برای شما تقریباً اجباری می کند. فناوری ای که به طور بهینه از قدرت یک نیروی کار دورکار استفاده می کند. وقتی

ارزیابی رضایت مشتری
رضایت مشتری و چگونگی ارزیابی آن

براساس تحقیقات انجام شده هر ساله بر تعداد شرکت های نوظهور و جدید اضافه می شود. بنابراین با انتخاب های زیادی که در بازار وجود دارد، مشتریان مشکلی در تغییر برند و رفتن به سمت یک شرکت دیگر ندارند. علاوه بر این، درخواست نهایی یک جامعه پیشرفته دیجیتالی تجربه کاربری و مراقبت و کسب رضایت

استفاده از چت آنلاین برای ایجاد یک تجربه مشتری عالی
چت آنلاین و ایجاد یک تجربه مشتری عالی

جدا از به کارگیری جدیدترین ابزارها و فناوری ها، بهبود تجربه مشتری نیز برای هر شرکتی، بالاترین اولویت است. از آنجایی که تجربه مشتری (یا CX) هر جنبه ای از کسب و کار را شامل می شود، از جایگاه یابی برند و رضایت مشتری گرفته تا وفاداری مشتری، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین،

ارتباط مؤثر با تیم دورکار
ارتباط مؤثر با تیم دورکار

فناوری باعث شده است تیم های دورکار بتوانند مثمر ثمر باشند و بهره وری بیشتری داشته باشند. اما چگونه می توانیم در غیاب نشانه ها و ارتباطات غیرکلامی، حرف خود را به روشنی بیان کنیم؟ در حالی که محل کار مجازی همچنان ادامه دارد، در این مقاله چند ایده برای کمک به شما در برقراری